Ако приемем информацията, че от 2010 започваме внос от Азербайджан за вярна и ако допуснем с много резерви, че това в крайна сметка ще стане факт, не възникват ли следните няколко въпроса...
1. Какво прави Азербайджан по-надежден доставчик от Русия? (един от основните аргументи против надеждността на Русия като търговски партньор е нейната недемократичност. Не знам дали някой от вас е ходил в Азербайджан. Аз ходих...по време на избори. Сетете се дали имаше плакат на некой друг освен божеството Алиев. Мисълта ми е, че Азербайджан е също толкова демократичен, колкото и Иран . Само, че да...Азербайджан е в американската сфера на влияние)
2. Какви са рисковете Турция да използва транзита за да прокарва собствени интереси? (Не отдавна, Ердоган се изказа, че Набуко трябва да се обвърже пряко с европейските перспективи на Турция. Та въпроса е...не рискуваме ли Турция да ни спира газчето тогава, когато започнем да мрънкаме, че видите ли членството на Турция не е в наш интерес...примерно)
3. ОСновния газопровод от Азербайджан за Турция (респективно България) минава през Грузия. Това добавя трети играч в транзита? Какви рискове идват от там?
1. Какво прави Азербайджан по-надежден доставчик от Русия? (един от основните аргументи против надеждността на Русия като търговски партньор е нейната недемократичност. Не знам дали някой от вас е ходил в Азербайджан. Аз ходих...по време на избори. Сетете се дали имаше плакат на некой друг освен божеството Алиев. Мисълта ми е, че Азербайджан е също толкова демократичен, колкото и Иран . Само, че да...Азербайджан е в американската сфера на влияние)
2. Какви са рисковете Турция да използва транзита за да прокарва собствени интереси? (Не отдавна, Ердоган се изказа, че Набуко трябва да се обвърже пряко с европейските перспективи на Турция. Та въпроса е...не рискуваме ли Турция да ни спира газчето тогава, когато започнем да мрънкаме, че видите ли членството на Турция не е в наш интерес...примерно)
3. ОСновния газопровод от Азербайджан за Турция (респективно България) минава през Грузия. Това добавя трети играч в транзита? Какви рискове идват от там?